Sider

27. februar 2013

Hipp Hurra for verdens beste kjæreste :-)

I dag fyller Ole Jørgen 40 år, og vår vakre Molly sender også en hilsen til "pappa´n" sin :-) Nicolai og Madeleine har laget plakaten:-) 
 For en del uker siden sendte jeg en mail til Royal West Indies og bestilte sjokoladekledde jordbær og champagne som de skulle komme inn med til Ole Jørgen på morningen. Dessverre så fikk vi ikke nytt dette, da jeg var utrolig dårlig....

 1. Ja - jeg drakk en del drinker for mye i går
2. Ja - jeg har vært fyllesyk før
3. Nei - jeg har aldri vært så dårlig noensinne og derfor mistenker jeg/vi at jeg må ha fått i meg noe annet også......
Uansett, jeg kastet opp kanskje 15-20 ganger, hva enn jeg prøvde å drikke, så kom det opp igjen. Etter å ha holdt på i nesten 12 timer ble jeg kjørt til sykehuset, her sitter jeg i rullestolen på sykehuset før jeg får intravenøst og medisiner.
Den snille legen trodde det kunne være noe jeg hadde spist eller drukket, men han kunne også fortelle at det hadde gått en mage epidemi på øya i ca 4 måneder hvor de som hadde fått dette hadde mye av de samme symptonene som meg. Jeg fikk i hvert fall 2 poser intravenøst siden jeg var ganske dehydrert og medisin som skulle gjøre at kvalmen ble borte. Det var nemlig sånn at hver gang jeg kastet opp så ble jeg kvalm igjen......med engang :-(
Jeg hadde planlagt at denne dagen skulle være så fin for min kjære, så jeg er superlei meg for at ting ble som de ble. Men vi har fått flyttet på middagen og på spa timen vår til i morgen, så da får vi feire han denne dagen i steden for:-)

Uff, får vondt når jeg ser hvor stusselig bursdagsmiddag det ble på min kjære, men jeg klarte ikke å spise noe særlig, så ingen vits å gå ut på middag da.....Men min gode mann, han sier så pent: det viktigste var at du ble bra igjen :-)
Til vi sees igjen - Carpe Diem!!
Jeanette & Ole Jørgen

2 kommentarer:

  1. Han kommer til å være 40 år i 364 dager til, så ikke stress! Plenty av dager å feire den gamle karen;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sant det :-) Og nå som jeg har fått det litt mer på avstand, så kan jeg jo si at han i hvert fall fikk en "minnerik" bursdag;-) Dere er jo ute på et fantastisk reiseår, kos dere masse videre:-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)
Vi høres!

Jeanette og Ole Jørgen