Sider

6. mars 2013

St. Johns & C&C Wine Bar :-)

Vi tok turen inn til St. Johns som er hovedstaden på Antigua. Et forholdsvis lite sentrum, men litt butikker og noen restauranter er det :-)

Her er Ole Jørgen på havnen, det legger stadig cruise ship til her!
Neste stopp ble en isbar (den het Australian Homemade Iscream) og de hadde helt fantastisk nydelig is her:-) Og jeg fikk min absolutte favoritt, mint chocolate chip:-D Når jeg bestilte 2 kuler av dette slaget, fikk jeg beskjed om at jeg kunne få bestille to ulike;-)
Så bar det videre til C&C Wine Bar, et helt fantastisk fint sted. Og jammen meg så ble vi sittende her til det var på tide å komme seg hjem. Dette stedet må besøkes om man er i St. Johns. 

De har kun Sør Afrikansk vin, men det har jo en helt nydelig smak :-)
Godt utvalg :-)
Når man skulle på toalettet, måtte man gå et lite stykke unna og da fikk man med seg "a toilett bag" :-)
Ost, kjeks og vin :-) Namis:-)
Dette er eieren av restauranten, hun var helt nydelig:-)
Ole Jørgen fant sitt favoritt sitat;-)
Tusen takk for en fantastisk fin kveld alle som jobbet hos C&C Wine Bar, håper å komme tilbake en dag:-)
Til vi sees igjen - Carpe Diem!!
Jeanette & Ole Jørgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)
Vi høres!

Jeanette og Ole Jørgen