Sider

25. februar 2013

Vi har kommet til paradis :-)

Så fortsetter vi reisen vår til øyene Turks & Caicos:-) Vi skal være på den øya som heter Providenciales.
Her er vi på flyplassen på Bahamas, Ole Jørgen benytter tiden til å jobbe litt og jeg bare surfer litt rundt, tydelig at det har skjedd store ting i Norge i dag!!!!!!!!!!!! Tone og Aksel - Oh My God!!! ;-)
Her er flyet som tar oss til Turks & Caicos, vi flyr med Air Turks & Caicos. Kaptein Steffen Tinholt, jeg er helt sikker på at Widerøe kan ta over disse rutene ;-)
Etter at vi har ankommet fantastiske Royal West Indies Resort og mens vi venter på at rommet vårt skal bli klart + venter på lunsjen, rusler jeg ett halvt minutt fra restauranten og ut på stranden, og dette er det som møter meg:-) Jeg trodde faktisk ikke stranden kunne bli mer silkemyk enn det den var på Bahamas, men der tok jeg jammen meg feil;-) 
Ole Jørgen bestiller seg en lokal øl til lunsjen:-) Nå har han prøvd lokale varianter av øl alle stedene vi har vært, og han har enda ikke blitt skuffet ;-)
Slik ser resort byggene ut, vi bor i nederste etasje i en slik :-)
Rommet vårt viste seg å være mye mer enn et rom!! Det er en leilighet og den har alt:-) Til og med vaskemaskin og tørketrommel, mamma:-) Nå har ikke det vært noe problem å få vasket tøy, på Casa´n leverte vi bare klærne til Estella som jobbet der, og dagen etter fikk vi de tilbake. På resort´n på Bahamas hadde de vaskerom med både vaskemaskin og tørketrommel. Men ja, det gjør jo livet litt enklere når du har dette der du bor:-)
Interiøret er forholdsvist amerikansk, men sånn er det her på Turks & Caicos.

Inne på resort´n og på vei ut mot stranden:-)
Vi rakk en liten time på solsengen før det kom litt skyer og solen var på vei ned. Her kommer et knippe bilder som ble tatt både i motlys og medlys ;-)
Det første er et "seg hør og bør bilde", SANNHETEN skrevet i sanden <3
 Fineste kjæresten min <3


Denne stranden vi står på her har flere ganger blitt kåret til en av verdens fineste strender og det har jeg full forståelse for, den er bare helt utrolig fin:-) Den heter Grace Bay Beach :-)





 Vi dro på matbutikken for å handle "litt", men kom vist ut med en stor tralle full av diverse ting. Vi sitter derfor og venter på en taxi for å ta oss tilbake til resort´n.....;-)
 Til vi sees igjen - Carpe Diem!!
Jeanette & Ole Jørgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen :-)
Vi høres!

Jeanette og Ole Jørgen